TÜRKİYE'NİN DÜŞÜK MALİYETLE KURULABİLEN EN İYİ FRANCHİSE FIRSATI
Franchise Bilgi Hattı 0850 888 44 22
Bir Temizlik Planlamak İçin CHEM-DRY'ı Arayın

Birden Çok Bölgeye Sahip Olmanın Avantajları Nelerdir ?

İkinci bir bölgenin eklenmesi, büyük miktarlarda kar payı getiren marjinal maliyetleri teşkil eder

Makul bir fiyata birden çok bölgeli bir Chem-Dry franchise’ı başlatmak mümkündür. Aslına bakılırsa bu, tek bölgeli bir franchise’a göre çok daha fazla pahalı değildir. Bunun nedeni ise, bir Chem-Dry franchise’ının başlatılması için gereken masrafların yüklü olmaması ve bu ücretlerin ikinci bir bölge için uygulanmıyor olmasıdır.Yelp_Option_05-300x202

Tek bir Chem-Dry franchise ruhsatı için gereken toplam Yatırım Bedeli –TL(detaylı bilgi isteyiniz) ile –TL(detaylı bilgi isteyiniz) arasındadır. Bunun büyük bir bölümü Chem-Dry tarafından finanse edilir. Finansman seçenekleri Chem-Dry franchise sahibine tek bir bölgeye –TL(detaylı bilgi isteyiniz) gibi düşük bir fiyata başlamasına olanak sağlar.

İki bölgede başlamak ise büyük avantajlar yaratabilir ve aynı şekilde makuldür.ChemDry-29-300x200 Chem-Dry ilk bölge franchise ücreti için –TL(detaylı bilgi isteyiniz) talep eder, ancak bundan sonra alınacak bölgeler için fiyat –TL(detaylı bilgi isteyiniz) ’dır. Bir Chem-Dry işletmesi açmak için gereken masraflar bir veya iki bölge için aynıdır. Ne de olsa daha fazla telefon hattına, işletme ruhsatına, sigorta, bilgisayara veya kiraya ihtiyacınız olmayacaktır. İşinizi büyütmeye çalıştığınız ilk yılınız için büyük ihtimalle ikinci bir Panelvana ihtiyacınız olmayacaktır. Fakat birden fazla bölgeye sahip olarak pazarlama çalışmalarınızı en üst düzeye çıkarmanıza ve işletmenizi daha çabuk büyütmenize olanak sağlayacaktır

Birden fazla alana sahip olmanın avantajları

Aynı şehir içerisinde faaliyet gösteren Chem-Dry franchise sahiplerinin yeterli müşteri tabanına sahip olmalarını garanti altına almak için bir ilçede her bir 150,000 kişi başına yalnızca bir ruhsat veriyoruz. Buna göre, İstanbul’un Kadıköy ilçesinde kullanılabilir 3 ruhsat mevcuttur çünkü bu ilçenin nüfusu 450,000’dir. Diğer tarafta, Balıkesir’in Bandırma ilçesinde ise yalnızca 1 ruhsat mevcuttur çünkü bu ilçenin nüfusu 146,000’dir.

En büyük ve yerleşik franchise sahiplerimiz Chem-Dry’ı bütün bir şehirde temsil eder olmuştur çünkü bunlar bölgelerinde bulunan ruhsatların büyük bir çoğunluğunu veya tamamını satın almışlardır. Bu bağlamda, bazı seçkin girişimciler cesur adımlar atmıştır.

İşe daha yeni başlayan franchise sahipleri ise, benzer bir piyasa hakimiyeti elde etme amacıyla, işletmelerini hızlı bir şekilde büyütebilmek için birden fazla bölgeyi daha farklı bir şekilde kullanmaktadır. Satış faaliyetlerini tek bir ilçe ile sınırlandırmak yerine, birbirlerine sınırı olan bölgeleri satın alıyorlar. Bu oldukça kuvvetli bir büyüme stratejisi teşkil etmektedir çünkü pazarlama çabalarını ve müşteri tavsiyelerini en üst düzeye çıkarır.

Lafın ağızdan ağıza dolaşması halı temizleme işinde büyük bir rol oynar. Ev ve iş sahipleri iyi bir hizmet sunan halı temizleyicisi bulduklarında büyük bir çoğunluğu bu temizleyiciye sadık kalır ve arkadaşlarına, ailelerine ve iş arkadaşlarına tavsiye ederler. Bu arkadaşlar ve iş arkadaşları da genellikle yan ilçede oturuyor olurlar. Bu ilçede faaliyet göstermek için bir ruhsata sahip olunmadığı takdirde, Chem-Dry franchise sahibi bu işi başka bir halı temizleyicisine iletmekten başka bir şey yapamaz. Ancak, eğer bu bölge için bir lisansınız varsa, tüm müşteriler sizin olacaktır.

Buna “yayılma etkisi” denilir ve pazarlamanın doğal bir sonucudur. Eğer işinizi Kadıköy’de yeterince pazarlarsanız, Üsküdar’dan müşteriler sizi arayacaktır. Bu etki aynı şekilde herhangi bir şehir için geçerli olacaktır. Birden fazla bölgeye sahip olarak, birinci bölgenizdeki pazarlama çalışmalarınızın meyvelerini toplamakla kalmayacaksınız, aynı zamanda potansiyel Chem-Dry müşterileri ile dolu komşu bölgelere “yayılma etkisi” sağlayacaksınız.